Read more: http://www.blogdoctor.me/2007/02/expandable-post-summaries.html#ixzz0S3251GGW

Tuesday, January 3, 2017

PUSTAKA AMIN GERAI PKNK SUNGAI PETANI.....40 TAHUN MENABUR BUDI

Lebih setahun saya tidak kemaskini blog ini. Kali ini saya nak kemaskini kunjungan saya ke Kedai buku 'legend' di Sungai Petani. Baru baru ini 29 Disember 2017, saya ke kedai kitab Pustaka Amin, kedai buku kegemaran ayah saya 40 tahun lamanya kedai ini di Stesyen bus lama Sg Petani.
Mak long kata (cucu Hj Yusuf) hari ni last dia jaga kedai rupanya, esok adiknya akan ambik alih,dah tukar hak milik semua. Dia OKU. dia bg saya chap buku saya beli mcm ayah dok chap buku buku dia kalau beli buku dulu. Ayah sentimental dgn buku dia. Byk buku lama lama ayah saya warisi. Yang penting semangat ayah, mak long pustaka amin saya warisi.
Doa yang baik untuk pejuang pejuang kepustakaan lama lama.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...