Read more: http://www.blogdoctor.me/2007/02/expandable-post-summaries.html#ixzz0S3251GGW

Wednesday, July 8, 2009

Saya amat hargai galakan dari DBP

From: Fauzilahyatun Mustafa Subject: RE: [pb] Komentar Bahasa: Gunalah Bahasa Melayu SepenuhnyaTo: "'Nuruddin Muhammad'" Date: Thursday, 2 July, 2009, 6:14 PM
Asalamualaikum,

Kami sentiasa mengalu-alukan orang seperti saudara. Walaupun bidang kerjaya saudara tidak berkait rapat dengan bahasa tetapi saudara mempunyai semangat cinta terhadap bahasa Melayu yang tinggi. Tahniah! Terima kasih juga atas komentar yang dikirimkan.

Fauzilahyatun Mustafa
Editor Kanan Bahasa
DBP

From: Nuruddin Muhammad [mailto:jihadin82@yahoo.com] Sent: Tuesday, July 07, 2009 1:23 AMTo: Fauzilahyatun MustafaSubject: Teriam Kasih daripada saya

Salam , terima kasih Komen Puan. Puan Ritah ada siar makalah saya dalam Dewan Bahasa. saya juga ada hantar 2 lagi makalah kepada beliau. Untuk Pelita Bahasa saya telah sediakan untuk edisi akan datang. Moga Pelita Bahasa dan DBP seluruhnya diberkati kerana usaha memartabatkan jatibangsa negara ini.
Muhammad Nuruddin Bashah

Waalaikumsalam,

Sama-sama dan terima kasih juga kepada tuan yang sudi mendoakan kesejahteraan majalah kami dan kami semua dalam mendaulatkan bahasa yang menjadi jati diri bangsa. Saya sudah membaca komentar saudara dan sudah diserahkan kepada editor , Pelita bahasa, saudara Armin. Rajin-rajin lah menulis untuk kami, kami sentiasa mengalu-alukan pandangan yang membina daripada orang yang bersemangat waja untuk memartabatkan bahasa Melayu.

Terima kasih.

Fauzilahyatun Mustafa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...