Read more: http://www.blogdoctor.me/2007/02/expandable-post-summaries.html#ixzz0S3251GGW

Wednesday, July 1, 2009

Komentar tulisan saya

Saya gembira apabila Editor Majalah Dewan Masyarakat iaitu Encik Mohd Syukri sudi memberi pandangan dan komentar terhadap tulisan saya. Saya ada meminta pandangan daripada beliau untuk meningkatkan kemampuan penulisan saya.

Saya teringin berhubungan dengan Prof Zaini Ujang untuk dapatkan maklumat bahan bacaan mengenai kajian kemusnahan budaya bangsa asli di benua Amerika....Insya Allah pasti boleh satu hari nanti.

Muhammad Nuruddin Bashah

2 comments:

Mohd Isa Abd Razak said...

Salam. Saya baru sampai di sini melalui E-Jawi. Insya-Allah, blog ini akan menjadi bacaan tetap saya. Wassalam

jihadin82 said...

Salam, saya telah mempromosi cerpen En Isa melalui SMS dan blog ini. Saya antara pejuang tulisna jawi walaupun saya bukan sasterawan atau penulis hebat. Namun saya akan terus menulis dan berusaha menjadikan tulisan jawi sebagai tulisan budaya dan tulisna kehidupan bagi rakyat Malaysia...
Nuruddin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...