Read more: http://www.blogdoctor.me/2007/02/expandable-post-summaries.html#ixzz0S3251GGW

Wednesday, January 1, 2014

Di pejabat MAPIM Utara....bersama berfikir membangunkan GESA


Hari ini saya dipanggil untuk bertemu Presiden TERAS Cikgu Mohd Azmi bersama anaknya Ustaz Salman untuk bersama menyusun beberapa langkah kecil ke arah memartabakan syariah melalui advokasi dan pendidikan masyarakat berterusan.

Melalui minat dan fokus saya dalam bidang penulisan, kajian dan penelitian isu, mungkin ia sedikit sebanyak masih mampu membantu Gerakan Sokong Syariah (GESA) yang ditubuhkan oleh Teras-MAPIM.

Di Pejabat MAPIM Utara SP Plaza, saya dihadiahkan beberapa buku ilmiah -separa ilmiah berintipatikan pendidikan mencelikkan umat.

Saya memang cintaka buku serta meghormati sesiapa sahaja pihak yang menghadiahkan saya dengan makluk tuhan bernama 'BUKU'.

Semoga beberapa perancangan taddi akan berjaya dilaksanakan kelak demi SyariahNYa.

Muhammad Nuruddin Bashah
Unit Kajian Ilmiah MAPIM Utara.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...