Read more: http://www.blogdoctor.me/2007/02/expandable-post-summaries.html#ixzz0S3251GGW

Friday, December 26, 2008

Gerakan Freemason; kajian yang tidak habis-habis

Sekarang saya sedang membaca beberapa buku mengenai sejarah dan kebejatan Freemasonry tajaan Yahudi. Gerakan sejak era 45M ini telah mempengaruhi dunia melalui tajaan dan manipulasi norma dan budaya sedunia.
Sejak di Universiti Malaya saya amat tertarik dengan buku-buku di Perpustakaanya yang banyak tu terutama melibatkan buku-buku pertembungan ideologi dan ras.
Dulu saya mula tertarik dengan influensi Yahudi antarabangsa melalui buku Henry Ford iaitu International Jews.
Saya sedang membaca pula kini buku bertajuk Gerakan Freemason, Orientalisme dan Kristianisasi terbitan PMRAM. Saya hanya mampu memiliki dalam salinan fotokopi kerana tidak pernah melihat naskhah asli. Sesiapa yang ingin membaca buku ini bolehlah hubungi saya (017-6291368).
Dalam masa yang sama, saya juga meneliti keratan artikel-artikel Mastika berkenaan isu Freemason. Terima kasih Mastika kerana memainkan peranan sebagai majalah separa ilmiah yang amat bermanfaat.
Bahan yang MAHA penting dalam isu Freemason adalah.....isu Freemason di Malaysia. saya masih mencari untuk kajian.
Kajian akan dibentang dalam nota 'slide' sempena Kelas Aqidah anjuran Skuad Penyelamat Aqidah.
Pendita Bitara

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...